Att beställa energetix magnet terapi smycken.

Det finns ofantligt mycket vackra smycken som armband. ringar, halsband osv. att välja ibland!
Alla kan hitta något utefter sin personliga smak och plånbok.

Det lättaste är att gå in på
www.pamela.energetix.eu

Där klickar du in på Kollektion.
Klicka där på Jewerly Assortment

Där kan du välja, armband, halsband osv osv. Genom att dubbelklicka på varan du önskar får du fler alternativ.
Där kommer det upp priser och storlekar. Kryssa i antal i önskad storlek.

Du får då upp en varukorg du kan fortsätta att fylla i om du hittar fler vackra saker.

När du känner dig klar klickar du på varukorgen,

Klicka dig vidare och du kan sedan tillslut beställa med ditt kreditkort och få det levererat direkt hem! 
Lättast är att räkna priset i euro gånger 11,


Fyll därefter i dina namn och adressuppgifter.

Klicka vidare och kryssa för UPS som ansvarar för frakten hem till din dörr i Sverige mot fraktavgift på just nu 4,5 euro. På detta vis kommer varorna direkt hem i din brevlåda från Tyskland utan mellanhänder!

Klicka vidare och fyll i dina betalkortuppgifter.
Obs om du ej har betalkort fungerar inte denna tjänst. Då får du maila mig artickelnummer, storlek osv så hjälper jag dig. Men det smidigaste sättet är direkt från Tyskland till din brevlåda.

Klicka vidare och godkänn kort uppgifter.
Glöm inte godkänna villkoren.

Varorna är hos dig inom 5-10 dagar!
Vid frågor är det bara att maila mig så hjälper jag till [email protected]













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0