Personligt om mig..

Jo.. jag heter Paméla och har alltid haft hög fart i livet. Att sova 3 timmar per natt var inga problem (trodde jag i alla fall) men efter någta år sa kroppen STOP. Jag gick rätt in i väggen som man säger!

Detta var 2001 och som följd av tidigare levene och nya kroppsliga symptom slutade jag sova!
Trots att läkare skrev ut Stilnoct insomningstabletter låg jag vaken varje natt fram till 02. - 04. för att sedan gå upp på morgonen då barnen skulle till skolan.
Angelique gammal vän och hälsogörare kom tidigt i kontakt med Energetix. Hon gav mig chansen att prova ett armband. Jag sa Ok  mest för att jag ville se om det hade effekt på min struma och långsamma förbränning . Denna gjorde dock att det tog det tid innan effekten kom.. 6 månader tog det för mig, vilket är lång tid! Saken är att jag inte riktigt förstod vad som hände. Jag började SOVA!
Åh så lycklig jag var!

Efter ett tag fick jag ett samtal från Angelique om jag ville ha en visning hemma hos mig. Ja, varför inte tänkte jag. och naturligtvis bad jag om massa fakta papper att sprida bland mina vänner.
Där läser jag att armbandet även har effekt mot SÖMNPROBLEM! Ah, tänkte jag.
Jag trappade ner min dos av insomningstabletter till en halv och slutade tillslut helt!

Eftersom jag i mitt stressiga liv glömt att jag skulle kunna bli hjälpt av magnetterapi mot mina sömnproblem är jag ett typiskt exempel på att det inte var sk. placeboeffekt.
Efter att ha varit halvt sömnlös i många år och anvisad till insomningstabletter i 8 år är det en välsignelse att kunna sova själv utan piller!
Många kvällar känner jag mig pigg då jag lägger mig. Men jag kommer till ro och somnar oftast utan jag märker att det är på G.
OM inte ett Energetix armband skulle hjälpa dig så har du i alla fall ett vackert och prisvärt smycke..
Även min man provar nu ett armband med jätte bra effekt mot sin migrän och min bror och pappa provar mot sin psoriasis.  Men det är för tidigt att berätta om det.

Magnetterapi har hjälpt vid ett otal fall där traditionell medicin inte fungerat. Forskning visar att 7 av 10 blir hjälpta av magneter, dvs. samma statistik som vid läkemedel, men beakta att det med magnetterapi inte finns några nämnvärda bieffekter jämfört med läkemedel

Många av mina kunder köper ett enklare armband att starta med. Dock lika snygga i polerad och borstat stål. ART 183 och 1166 kostar båda 27 Euro styck.

Maila mig gärna med alla dina frågor!

[email protected]

Hoppas vi kan hjälpa dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0